lördag, mars 27, 2010

Kvällen kan starta!

Jag har bett folk droppa in mellan 17-17:30, det blir nog sisådär med det då Ingela och Kristina är på kurs till kl. 17, Jillan är och snusar bebis hos Helena och Ida har just hoppat in i duschen. Pernilla är kanske på ingång mot byn "as we speak"? Det spelar ingen större teater om det skulle dröja en timme till utan tiden var mest ett förslag, middag blir det först när alla anlänt. Duschen, påkldäning och smink är klart så nu ska jag ta itu med soppkoket på allvar, jag har smugit igång puttrandet av rotsakerna, dukningen är klar så nu är det bara osten och smöret som ska fram på bordet och brödet som ska göras klart i ugnen.

Det är inte omöjligt att det trillar in nåt MMS-inlägg under kvällen, annars kommer det med alla säkerhet både ett inlägg och en del bilder under morgondagen.

Ha en mysig lördag där ute!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, snälla, uppdatera lite ikväll så jag har något att roa mig med på jobbet. Kanske kommer jag att gråta lite över att jag inte får vara hemma, men så är livet!! ;)