tisdag, april 20, 2010

Tack, tack, tack...

Jag måste få ur mig några tack här till några välvilliga, goda och varma själar känner jag!
  • Tack Jill för att du stått och står stand-by för att hämta mig genom alla dessa olika besked om när jag ska komma hem.
  • Tack B för att du hållit mig kontinuerligt uppdaterad med flygläget och hur det sett ut för mina flighter och för att du letat alternativa sätt för mig att ta mig hem!
  • Tack MB och E för gästvänlighet, logi, god mat, trevliga samtal, goda råd, "matpakke", lunchsällskap, privat guidning i Oslo och för morgondagens uppdrag.
  • ...och tack till Norwegian som ordnat med skjuts till hotell, en natt på dito, middag, frukost och skjuts åter till Arlanda imorgon. Inte ens de råder över vulkanisk aktivitet ;)

Detta är betydligt bättre än att sitta på Arlanda och häcka och jag kan lova att jag kommer att somna ovaggad i kväll!


Till middag bjöds det köttfärsbiffar, stekt potatis och en grönpepparsås. Riktigt gott!

Efter en mycket uppfriskande dusch blir det inte mycket mer än lite surf och nyheter för att se hur läget för morgondagen verkar. Klockan ringer 06:00 för jag tänkte ta 07:10-bussen tillbaka till Arlanda.

Inga kommentarer: