onsdag, april 21, 2010

X2000 norrut

Just nu sitter jag på tåget mot Sundsvall, dessvärre har 25 minutersförseningen gjort att jag inte kommer att jag inte kommer att hinna med bussen från Sundsvall till Umeå där ett tåg sedan ska ta mig hem till Boden. Alldeles nyss kom ett meddelande om en extrainsatt buss så jag hoppas att jag kommer hem i hyfsad tid trots detta. Är det månne någon som motarbetar min resa hem? Men jag ger mig icket och nu är jag så sakteliga på väg mot norr.

För att roa mig har jag köpt internetuppkoppling under resan upp, det är minst sagt lätt att bli lite uttråkad under all väntan och alla resor och på internet kan man alltid fördriva lite tid, så go vänner som har bloggar; uppdatera nu med nåt spännande så att jag har nåt annat än nyheter att läsa ;). Jag passar även på att ladda min mobil här på tåget. Det gäller att ha framförhållning :)

Inga kommentarer: