torsdag, juni 24, 2010

Inte riktigt enligt planerna

Det blev ingen tur till byen idag, löneadministratören är på kurs både idag och i morgon så jag kan lika gärna åka i morgon istället och lämna in allt på måndag morgon innan jobbet. Dessutom är ju fredag en trevligare dag att avsluta tidigare - i synnerhet när jag efter lunch blir mol allena på fysio/ergo-sidan.

Nu ska jag göra en kvick landning här och ta mig en dusch innan jag hoppar på bussen mot Alvern (jag hinner ju till och med att använda övergångsbiljett om jag tar 17:09-bussen!) och middag hos MB och Eva. Det ljuvliga vädret har flytt och det duggar lätt, lätt nu och jag känner direkt hur det påverkar "piggelinnivån". Det hade varit härligt med en liten middagslur nu men så blir det inte.

Bara att sätta fart!

Inga kommentarer: