måndag, juni 07, 2010

Slut som artist!

Men jag har bara mig själv att skylla, lade mig vid 00:45 i natt men har å andra sidan sovit hela natten igenom med endast ett toabesök. Jag sover riktigt bra i den där sängen!

Jobbet idag blev inte riktigt som planerat men jag fick gjort de saker jag skulle och hann delta i det första måndagsmötet där bl.a. höstens konferensresa diskuterades, vi får se hur dte blir med Köpenhamn som de brukar åka till för det kom upp förslag om nåt hotell i Norge också eller en tur till Kiel eller Riga. Jag hoppas att det blir båtresan till Köpenhamn, jag tycker att det låter mysigt! På morgonen fick jag även erbjudande om att följa med Tone till hjelpemiddelsentralen på Strømmen för att prova ut en rullstol där och det hakade jag på. Mycket av jobbet går ut på kontakt med dem så det var bra att se stället, träffa några av rådgivarna och även patienten som kommer att bli vår snart. Tone åkte direkt hem efter utprovningen så jag fick lifta hem med patienten och hans anhöriga, trevligt folk men det kändes lite ovant att "lifta" med sina brukare *s* De släppte av mig hos MB eftersom planen var att åka med bilen till verkstaden men trots flera försök att boka tid fanns ingen förrän på måndag till veckan så istället blev det någon timmes prat med MB innan jag gick iväg till Coop Prix och köpte lite mer av de där billiga räkorna, planen var att äta dem till middag men eftersom det inte blivit någon som helst mat idag hade jag inte ro att invänta dem så jag har ätit annat till middag och tar nån räka senare i kväll istället.

Nu sitter jag här, totalt fastvuxen och planerar att ta mig en dusch och starta en maskin med tvätt men det går sisådär. Jag överväger en liten slummer innan jag tar itu med det där och att packa ner lite kläder inför morgondagens sommarfest på Kavringen, jag kommer nämligen att gå direkt från jobbet dit med en av sjukgymnasterna. Men klädval då? Solen skiner även idag men just i morrn verkar govädret ta en paus. Det där får jag fundera på. På tal om festen; jag måste ladda kamerabatterierna också! Men först en "middagslur"!

Inga kommentarer: