tisdag, augusti 24, 2010

Regn och rusk!


I morse vaknade jag halv fem och gladde mig åt att två timmars sömn återstod, men icket...för naturligtvis satte hjärnan igång att lösa "världsproblemen". Det är ju typiskt. Så istället för dessa två timmar fick jag kanske ihop 45 minuter. Sitter nu och väntar på bussen, den jag hade räknat med passerade bara och det stod att den inte stannade före Sunnaas - underligt med tanke på att jag tagit den bussen förr. Som rubriken säger bjuds vi på supertrist väder idag och jag har kommit till insikt om att jag borde införskaffa både paraply och regnjacka om jag ska klara en höst här. Det ser nämligen ut som att vi kommer att få vår beskärda del av vattendroppar från ovan. Ha en fin dag där ute!

1 kommentar:

Annelie sa...

Rätt trist väder i stockholm med :-/