torsdag, september 30, 2010

Busy bee

Nu ska jag ge mig iväg mot Sverige, norrbotten, Boden och syster med familj. Jag har ett par etapper kvar innan jag är framme 22:30 i kväll.

Det blir en intensiv (men trevlig) helg...

Fredag: morgonavtal och tandläkarbesök, middag med syster och familj
Lördag: födelsedagsfest hos bästa grannarna
Söndag: middag med syster och familj och filmkväll med Pernilla
Måndag: packa väskan med vinterkläder och skor, returresa Norge

Däremellan nånstans ska jag klämma in en stövelleverans till K, som gärna vill ta en fika också. Det låter trevligt men jag vill helst inte klämma in mer och helst slippa en tur till stan på lördagen. Jag har lite samvetskval över Agneta också men jag vill hinna med lite lugn och pussa kidsen också. Så det får bli nästa sväng. Fasen, tiden räcker inte till!

Buss-båt-flygtåg-flyg till Stockholm-flyg till Luleå och bil till Bredis, det är eftermiddagens och aftonens projekt och det startar...NUUU!

Inga kommentarer: