tisdag, september 28, 2010

Just fasen...

...jag måste ju packa!

Dagarna och veckorna går så fort! I morgon är det ju onsdag och på kvällen kommer B. På torsdag drar jag mot Sverige men före det jobb. Jag har inte tänkt ägna våra få och värdefulla timmar åt packning, nej icket det! Tack och lov blir det lightpackning, jag ska inte dra med så mycket som sist för då använde jag inte ens en tredjedel av alt jag hade med - jag har ju fortsatt en del kläder på kammaren hos syrran. Tillbaka lär resväskan vara tyngre, för nu vankas det höst/vinterkläder och skor och de ska transporteras från Bredåker till Nesodden - och jag är packåsnan som ska göra det. Det är bara att "face the fact" - sommaren är över!

...jag måste dammsuga och städa upp också - och tvätta!

Mitt hem ska vara fräscht när jag kommer tillbaka från Sverige. Så är det bara!

Flaskor är pantade och det som skulle till återvinningscentralen är borta. Det tog jag efter jobbet. Duktigt, Jennie!

Innan aftonens projekt tar sin början ska jag sno ihop en middag (bättre än i går), nämligen en smakfull omelett med rester av fläskfärsen jag stekte till palten. Sen blir det musik, packning och städ.

Let's go!

Inga kommentarer: