lördag, oktober 23, 2010

Inlägg 4500

Jag retar mig på att jag får känslan av att jag missat saker i "L Word", ändå följer jag ju den skiva för skiva och avsnitt för avsnitt. Jag har till och med läst episodguiden och enligt den ska det ha skett saker i avsnitt som jag sett men de delarna har inte varit med. Nästan varje nytt avsnitt inleds med en previous-parti som visar fregment som jag vet med mig att jag inte sett. Vad är det som sker?! Just nu är jag en bit in i säsong tre och Dana har just fått besked om att hennes bröstcancer spridit sig och nu behöver jag göra nåt annat känner jag, det blir lite för deppigt för en fin lördag eftermiddag så nu har jag dragit på NOVA fm (den dansk radiokanal) och ska ta mig en dusch. Det kan verkligen få en att känna sig som en ny person.

Kvällen blir lugn och det är ju dags för ett nytt avsnitt av "Den store reisen" kl. 21:25! :D

Inga kommentarer: