torsdag, oktober 14, 2010

Jiiiihaaa!

Hela listan är nu avbockad, utöver det har jag  varit och handlat mjölk (ett måste att ha hemma!), färgat håret, diskat, putsat upp ett par skor, packat partypåsen med dryck och gjort min matpakke till lunchen. Jag känner mig både duktig och mycket nöjd. Tänk, lite musik med fart och volym så går det som en dans. Nu ska jag ge mig själv lite stillhet innan det blir duschen och min renbäddade säng. Ljuuuuvligt! Kamerabatterierna är på laddning inför morgonsdagens partaj. Tydligen ska jag och Kristin dra redan med 17-båten för att hinna hjälpa Møyfrid dricka upp resten av vinet som är kvar i flaskan efter skvätten som ska med i lasagnen - visst låter det plågsamt ;) Jag tänkte flexa lite och ta en mallanlandning hemma innan vi drar in till byen, jag måste duscha, avsminka, sminka på nytt, måla naglar och köra klädvåndan...*suck*  Jag har sån tur att jag ska få hjälp med toppning av håret av Kristin också för nu börjar det vara slitet. Det är nog bäst att vi tar det innan det hunnit bli så mycket vin ;)

Inga kommentarer: