torsdag, oktober 28, 2010

Shopping och städande


Oj så skönt det var med den där sovmorgonen, jag vaknade av mig själv redan kl 07. Pigg, glad och utvilad. Kanske inte så konstigt med tanke på att herr Blund dök upp redan innan 22:30.

Nu har jag precis kastat iväg en beställning hos Shopping4net på 100 kapslar B-vitamin och totalt 120 kapslar Silica. Så, så snart de har trillat ner i brevlådan är det bara att inleda operation: rädda håret ;)

Idag är jag hemma tidigt eftersom Helsedagdagen slutade redan kl. 15. Dagen har varit bra, för mig som är relativt ny är det så nyttigt att få träffa andra i helseavdelningen - och med tiden kanske lära känna igen åtminstone några ansikten. Dagen har bjudit på en del skratt också i synnerhet när min grupp skulle försöka komma fram till en vision för kommunen. Långt ifrån allt blev helt seriöst - men humor är ju A & O det med :) Nu ska här städas, för i morgon kommer B♥ - och mest troligt blir jag hämtad på jobbet i den vita springaren (som varit på EU-kontroll och ytterligare reparation)! Myshelg awaits!


Som pausgympa fick vi köra delar av Flash Mob Dance till Madcon's "Glow". Det är så coolt (riktig gåshudsvarning) när många människor går samman och gör samma moves. Nu ekar den bara i huvudet och jag matar vidare med den som städmusik nu.



Enjoy!

Inga kommentarer: