fredag, november 05, 2010

Ekipering online

Jag är ett fan av internetshopping och tycker att det är ljuvligt att slippa dra in och trängas i butiker (även om det också har sin charm ibland). I veckan slängde jag in en beställning och det hela blev nästan pinsamt billigt ;) Byxorna är ett experiment - för ben som de på bilden har jag absolut inte! Samtidigt vill jag ha ett par byxor som är lite tightare och som man kan få ner i ett par stövlar utan att få panik av knölet. Så jag tar en chansning! Mössor är verkligen nåt jag inte kommer överens med, jag har sedan vuxen ålder uteslutande kört med halsduk eller kapuschong för att värma huvudet när det varit smällkallt. Så även mössan blir ett experiment. Skön ser den i alla fall ut! :)

Jag har sett att flanellskjortorna gjort ett återintåg i år och är mäkta sugen på en sådan också, det är ju både snygga och comfy - vad mer kan man begära?! 

Jag fick för övrigt leveransbesked på såväl det som blir sänt hit till Norge och det som levereras till Sverige idag.

Kul, kul, kul!

Inga kommentarer: