torsdag, november 11, 2010

I väntan på...

Helghandlingen är avklarad, uppdelad på tre matbutiker. Jisses! Det visade sig att Rimi ska stänga en vecka för renovering och i och med detta är det hyfsat utplockat i butiken, så jag drog vidare med inte ens hälften inhandlat, övervägde Kiwi men där var det så mycket bilar så jag fortsatte till Rema1000. Där fann jag resten men naturligtvis kom jag, ute i bilen, på att jag inte hade en susning om vad jag skulle äta till middag så jag tog en tur till Coop Prix och kom ut med en fiskgratäng. Blommor, bubbelvin och en flaska rött har jag också fått med mig hem :) Nu ska jag ta itu med renbäddning av säng, tvättmaskinen snurrar redan och så den stående helgstädningen. Middagen måste jag klämma in däremellan någonstans också. Jag kan inte direkt påstå att jag känner mig supertaggad för aftonens sysslor men det måste göras - för i helgen ska fokus ligga på nöje, vila och kärlek ♥

B landar vid 19:30 och sen kan jag nog räkna med allt mellan 1,5-2,5 timme innan vi är tillsammans. Jag föreslog en gemensam middag, även om det blir lite sent och det gick hem. Det är ju så mysigt att få sätta sig och äta middag och prata tillsammans. Så i morgon ska jag bjuda på köttfärspaj (med creme fraiche, keso, lök, bitlök och champinjoner) och en god sallad till.

Gudars vad jag längtar tills i morgon! :)

Inga kommentarer: