söndag, november 21, 2010

Skidåkning i soffan

Nu ska jag kolla in männens stafett från Gällivare, jag antar att det blir en kamp mellan Norge och Sverige, även här - och som alltid ;) Hjärtat klappar såklart för Sverige när det kommer till skidkamper - men skulle svenskarna (mot förmodan) ligga långt bak så funkar Norge som vinnare också ;)

Annars vaknade jag med halsont och en generell seghet idag. Ingen höjdare men jag ska inte klaga, inte ännu i alla fall. Jag är (och har varit) så förskonad mot sjukor i flera år. Utöver ett försök att starta bilen (och om jag får igång den en liten biltur) har jag inte tänkt göra många knyck idag. Jag ska bara kurera mig så att jag är pigg och alert när en ny arbetsvecka kickar igång i morgon.

Dags att tippa omkull i soffan med en filt!

Inga kommentarer: