lördag, november 06, 2010

Telefonklåda

Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag en sån där afton när jag saknar lite umgänge, men inte tillräckligt mycket för att ragga partajsällskap.

Istället tog jag luren och ringde till Åsa för att jag såg på Facebook att syrran skulle dit, ingen Jill var på plats ännu men jag fick surra bort 30 minuter med söta Åsan. När jag lagt på luren ringde jag hem till Karianne och Patrik (sistnämnda fyller 40 i morgon och har födelsedagsfest i kväll) för att byta några ord med Pernilla, jag hann med ett par ord med dem alla tre och ytterligare 30 minuter telefonsamtal var plötsligt tillryggalagda. Goa, fina Pernilla!♥ Eventuellt ringer jag dit lite senare också och kollar partystatus på lilla Pillan ;) Det var mäkta surrigt där borta, festtämningen hög och knattarna och pensionärerna hade just åkt så jag misstänker att det är NU den riktiga festen startar ;)

Jag saknar mina älsklingar därhemma! Det måste jag ärligt erkänna....

Vi får ses, kramas, pussas och prata järnet när jag kommer hem till jul ♥

Inga kommentarer: