torsdag, november 18, 2010

Vidskepelse

Lite privat pappersexercis och ett telefonsamtal har det blivit i eftermiddag, jag säger inget om saken förrän det är klart. Jag är egentligen inte så vidskeplig men just när det gäller sånt här (och att ta ut glädjen i förskott) är nåt jag är försiktig med. Jag får för mig att det kan betyda otur ;) Så jag håller tyst ett tag till...

Nu  har jag i alla fall handlat det sista till morgondagen, Møyfrid är en sån ängel att hon fixar romen till fördrinken. Tur var ju det för jag testade dra igång bilen när jag kom hem men utan resultat. Nils kom hem i samma veva och konstaterade att den nog tagit vinterferie, nåt som säkert många önskar sig ;)

Bäst att starta städningen här sen ska fixa mig lite middag och  ta det piano resten av kvällen.

Inga kommentarer: