onsdag, december 01, 2010

Ännu en arbetsdag till ända


Jag hade egentligen tänkt stanna en stund till och få ordna med överföringen av bilderna jag tog på dagens sista hembesök men varken kamera eller dator ville som jag ville. Det kanske var ett tecken på att det var dags att dra hemåt. Så nu beger jag mig mot mina domäner för middag och det sista fixet på hemmaplan innan B trillar in senare i kväll. I morgon kommer stora delar av dagen att gå åt till kurs men sista timmen ska jag bråka vidare med den där bildöverföringen så att jag kan få iväg min söknad. Men just nu längtar jag mest hem till middag, värmen och framförallt B! Hett efterlängtad kan jag tala om. Mitt första försök till islykta gick nog åt fanders, jag hann inte ordna med det i morse och nu lär hela skiten vara genomfrusen dessvärre. Nya friska tag?

Inga kommentarer: