fredag, februari 18, 2011

Bestämt, bokat och klart!

Nu är det klubbat, jag, Kristina och Ingela kör en favorit i repris; nämligen en Stockholmsweekend i augusti. Jag hoppas såklart på att jag får med mig hjärtat jag med - men om inte det går så kanske nån kompis vill haka på. Jag har i alla fall tagit det säkra före det osäkra och bokat ett dubbeltum på samma hotell som bästaste grannarna, nämligen Rica.

Kul med nåt sånt att se fram emot i sommar!


Jag måste även passa på att rekommendera Agoda som jag bokade mitt hotell genom, de har ett finfint poängssystem som gör att man efter några bokningar får ner priset på framtida bokningar eller till och med kan få ihop till en gratis hotellvistelse. För varje bokning får man mellan 4-7% poäng. Min bokning resulterade i dryga 8000 poäng eller $16.

Inga kommentarer: