fredag, mars 25, 2011

Tillbaka i byn igen

Så var jag på plats i Bredåker igen tack vare syrrans snälla insats, till Luleå och hämta mig, upp till Bredis och lämna mig och ner till Sunderbyn för nattjobb igen♥ You're one big angel!

Resan har annars gått finfint och jag har klämt in lite taxfree-shopping. Däremot gjorde jag en upptäckt när jag kom hit;  det är ju fortfarande vinter. Jag har redan vant mig vid snöfria och torra vägar/trottoarer och skott mig därefter - det här blir intressant ;)

Nu har vi haft kramkalas och presentutdelning. Ett av det bästa med att komma hit! Finaste familjen RS!

"Min" söta födelsedagspojke
Presesenterna ja, till Agneta (som jag vet inte läser min blogg) som har sin 60-årsbjudning i morgon blir det en flaska av hennes älskade Gajol och en bit rökt lax och spekeskinke från Salmon House. Jillan och Stig fick ett "halvstekt bröd" - det är rackarns gott ;) och en ask med läcker choklad från Anthon Berg fylld med olika spritsorter, Max fick lite fiskegrejer i födelsedagspresent. han ska förövrigt ha sitt 9-årskalas ute på isen med pappa och ett gäng på tio kompisar, de ska åka skoter dit, pimpla och fika. En typisk Max-fest - och riktigt coolt tycker jag! Jag har köpt lite norskt gotta till mitt besök på vårdcentralen på måndag också, bland annat seigmenn med ski; alltså sega gubbar på skidor - det ska vara norrmän för nåt sådan, haha! :) Den där lilla spontanshoppingen jag gjorde förra helgen, var fem pastelliga och sommarfina kläder till Lina från Noa Noa.
 

Inga kommentarer: