onsdag, mars 23, 2011

Traderakväll

I kväll blir det Traderande för mig; jag ska ta bilder, kolla porto, lägga ut annonser och paketera kläder. De paketen får följa med mig hem till Sverige för frankering och så hoppas jag att syrran kan posta dem i takt med att betalningarna kommer in. En del jobb men det är kul också. Dessa kläder ”hänger bara och dammar” hos mig, de är bara provade, på sin höjd använda vid ett tillfälle innan jag känt att de inte passade mig. Chansen att jag kommer att använda dem senare är ju dessutom minimal så då är det lika bra att sälja dem.

I really like Tradera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig försökt mej på och sälja på Tradera själv. :/ Hoppas det går bra för dej i alla fall. :)

missj sa...

Det är kul! Testa! :d

Hoppas vi kan ses när jag kommer upp♥♥