fredag, april 01, 2011

Fredagskväll och 1 april

Har ni blivit dragna vid näsan av några härligt avfyrade aprilskämt idag? Själv har jag inte utsatts för nåt (tror jag) förutom ett massmail i kommunen där de meddelade att de pga. uppgradering av datorparken skulle lotta ut ett par av de gamla datorerna på Varden idag och att man var tvungen att möta upp personligen i kantinan på kommunehuset. Den gick rakt in i mitt aprilfilter ;) Och det visade sig ha varit så också, tyvärr kom det ingen information om hur många som faktiskt kommit dit för att delta i utlottningen.

Nu har jag precis "avnjutit" en kycklingsoppa. Ingen vidare gastronomisk upplevelse måste jag erkänna. Rätt äcklig om jag ska vara helt ärlig. Nu ska jag tillåta mig att "knyta ihop" mig själv i soffan och bara slappa mig igenom denna afton i sällskap av ett gäng australienska brudar och grabbar.

Inga kommentarer: