torsdag, april 14, 2011

Vår i Vardenbakken

Det blev en harmonisk promenad hem, så när som på en situation då jag möter en kvinna. Jag håller till vänster på gångvägen, vilket hon också borde göra (sin alltså). Men icket, istället för att vika en centimeter får jag nästan hoppa ut i diket. Pucko!

Annars roade jag mig med att ta bilder med mobilen av vårtecken. Är det bara jag som känner mig urfånig när man står med kameran inne i buskarna? Jag vet att man inte borde men det känns som om bilister, cyklister och fotgängare som passerar ser en som nån förrymd psykpatient.

Videkissar!!
Snustorra vägar
Björken börjar ändra färg
Vackra Oslofjorden
Andra träd har hunnit ännu längre i sin vårblomning
En ensam och kvarglömd vante
Nesodden brannstasjon i vårsol
Søppel
Smältvatten
Spirande blomster
Ny hundskit...
..och gammal! Varför är folk så förb***** lata när det gäller att ta upp efter sina djur?

Inga kommentarer: