måndag, maj 02, 2011

Första måndagen i maj

Detta med mina saker sedan flytten har varit ett riktigt magsår, jag har ju haft dem här hos syrran med familj sedan jag lämnade huset men nu när de går i flyttankar måste det till en annan lösning eftersom de inte kan följa med. Tack och lov visar det sig att Jeanette har plats i ett av sina förråd så dagen idag är räddad - jag och Jillan ska köra ett race med alla dessa prylar. Vindsförråd och ingen hiss - såklart ;) Men man får väl se det som gratis motion. Jillan är ännu värre än mig på "ska det ske, så ska det ske nu" - så idag är dagen!

Idag har jag förresten fått till födelsedagspresenten till B, plötsligt slår det ner en idé och ett tillfälle från klarblå himmel och jag knep chansen när den kom. Jag tror faktiskt att den är "mitt i blinken". Nu får jag bara hålla på den i cirkus 2 månader innan det är dags.

Men innan vi kör igång med detta måste jag ta mig en dusch och sen när vi kommer hem igen blir det fisksoppekok för mig.

Time to get started!

Inga kommentarer: