torsdag, juni 30, 2011

Frihet i ett SIM-kort

Efter jobbet idag har jag och MB haft "date" i byen för att ordna detta abonnemangsbyte från Talkmore till NetCom. Det kommer att bli så bra, 3000 ljuvliga minuter att nyttja fritt i Norden - talk away oavsett vilken land i Norden jag ringer till eller från. Watch out friends!♥ Om några dagar får jag hämta mitt SIM-kort och som jag längtar. Att dessutom få stå på sitt eget abonnemang blir super, inga mer SMS från folk som tror att de skriver till MB, inga fler som ringer och tror dito - mine, just mine...sen att jag får behålla mitt supertelefonnummer är fantastiskt!

Trots att vi råkade ut för Oslos två största "mosatramp" på NetCom-butiken på Aker brygge; mannen före oss i kön och han bakom disken hann jag åka på övergångsbiljett hem igen. Inte illa!

Jag passade även på att köpa ett nytt kupongkort på båten, det är ämnat för nästa helg och mina och Pernillas turer Nesodden-Oslo.

Nu ska jag landa, hälla upp ett glas vin och snart bege mig in i duschen medan jag väntar på B. Det blir nog en avgörande helg detta...

Inga kommentarer: