torsdag, juli 07, 2011

Det var ju det där med spontanitet!

Nu har jag städat så att glasögonen immade igen. Rask var jag - effektiv och målinriktad och nu är det spotless här hemma. Så jag har bestämt mig för att nappa på Berits invitasjon och dra in för att möta henne och Monica på Aker brygge i kväll. Jag har ju baske mig helg!

En dag som denna är det positivt att bo här ute på Nesodden, jag måste dra hem 00:32 (sista båten) - och för att jag ska palla att vakna i tid och dra in och möta min söta lilla Pilla i morgon är det ju perfekt!

Jag är så glad över att hon kommer hit; en hel helg med en av mina bästa vänner, att få visa henne "min" lilla plats på jorden och erbjuda henne en stunds vila på vardagens krav och svårigheter.♥ Som om detta inte vore nog så tar hon fokus bort från alla känslor och tankar, i alla fall för några stunder - och det är jag tacksam för. Jag saknar min B så förb... mycket!

JBS!

Inga kommentarer: