måndag, augusti 29, 2011

Vilket väder!!

Herregud vad det regnat här idag! Det fullkomligt vräkte ner när vi gick till bussarna i morse, paraplyet höll inte emot så att det räckte och byxorna drog upp vatten till knäna. Väskan var dyblöt och skorna likaså (naturligtvis fann jag inte mina stövlar i morse!) På lunchen talades det om stängda vägar och rena rama sjöar på vissa ställen. Marken hade inte en chans att ta efter allt det ihärdiga regnet som föll från ovan.

Några bilder från Amta:





2 kommentarer:

Anonym sa...

Eeeh! O_O
Sista bilden, stackars bilägare - vattenskador. :(
Har haft strålande sol här hemma.
Jag har har varit så duktig idag, haft motivation att dammtorka hela lägenheten. :)

missj sa...

Det blir nog en blöt rumpa om man öppnar den dörren och sätter sig ;) Jag hörde av Jillan att det var varmt, lyyyx! Så duktig du varit, jag har tagit en snabb svängom här hemma också efter jobbet. Känns mycket skönt! Kramar!