tisdag, september 20, 2011

Feriefrälsare

Detta har varit en rushig dag, det går gått i ett hela dagen - så pass att jag missade vårt ergoterapimöte med en halvtimme. Dessutom var det jag som skulle hålla i det och berätta mer om hur vi jobbat med handterapi på vårdcentralen (tack Annika för insatsen med att sända mig material!). Trots denna miss hann jag få 45 minuter av den planlagda timmen till presentation.

Feriefrälsaren!
Idag kom också mina Primolut Nor som Jillan var så otroligt snäll och hämtade ut åt mig. Nu hoppas jag bara att de han komma i tid. För att få effekt av dem ska man börja ta dem tre dagar innan beräknad mens och jag känner att den är jäkligt nära nu. Hoppas, hoppas, hoppas - jag vill verkligen slippa tänka på det när vi är i Grekland!

Om en stund ska jag dra igång dagens middagsstök här, idag bjuds det tortellinigratäng och en sallad. Men först ska jag uppdatera på andra sidan....

Inga kommentarer: