söndag, september 18, 2011

Lägenheten är tagen!

En visning sedan var det i box, Tommy som han heter tar lägenheten och dessutom köper han min tvättmaskin och spis så jag slipper släpa i dem alternativt lägga ut dem på annons. Kylen tar vi med, mest troligt byter vi den som står i radhuset i väntan på att göra plats för ett side-by-side-kylskåp och sätter det som står i huset nu i boden som ett extraskåp.

Gott, då kan vi bocka av detta!

Elin har i afton lagt ut förfrågan om installation av gasspis, byte av varmvattenberedare och säkringsskåp på Mitt Anbud. Det kan man göra gratis och får in olika anbud och kan välja det som känns bäst för en själv utifrån omdömen och pris. Dessutom har hon lagt ut en förfrågan  om flytt från hennes lägenhet i Oslo hit till Nesodden på Mitt Oppdrag som har samma funktion som  Mitt Anbud. Det har redan ringt en person som ska komma på befaring i morgon för att kunna ge ett pris på flytten.

Inga kommentarer: