onsdag, september 07, 2011

Middagsgäster på Adamstuen

I afton har vi haft besök av Elins son Øistein, hans tjej Pia och hans lilla ljuuuvliga Jack Russell Mia.Nog för att jag visste att hon var liten men inte sååå liten. Jisses vilken liten sötnöt! Jag är kär! ♥

Menyn var fantastisk, jag har väl nämnt den tidigare om jag inte minns fel. Innan jag drog in till byen tog jag ett snabbt stopp hemma på Flaskebekk för att hämta maten som vi glömde i kylen, kameran (för att föreviga lill-sötis) och min laptop för att kunna blogga (det bli ju alldeles för länge att vänta tills på lördag då vi är tillbaka på Nesodden igen ;)). Det är ingen höjdare att göra det på Elins iPad – i synnerhet inte när den hela tiden vill korrigera orden till norska *s*, dessutom vill jag ju få upp några bilder och det går inte alls med den. Det är förvisso en helt makalös manick, så liten och nätt men ändå fylld av finesser och användbarhet.

Några bilder från ikväll:

Lilla fina Mia!
Den blicken smälter man bara av...

....och fina Elin!
Dessa ljuvliga valpmagar!
Dukat och klart!
Elin igen
Pia, Mia och Øistein
Söta, söta Mia!
Hon smälte oss alla...
...vilket är tufft...
....och kräver en nap...
Sessan sover sååå gott invirad i en handduk...
...men sömnen varade inte så länge...
...kanske inte så konstigt när man aldrig får vara i fred ;)

Inga kommentarer: