fredag, september 23, 2011

Stillade cravings

Vi skippade bion i går eftersom jag fick lite panik øver klædsituationen som blev vældigt uppenbar nær jag skulle packa , Elin tyckte att vi skulle ta en runda och kolla in rean på sommarklæder och sagt och gjort, så blev det. Dessutom lyckades jag fynda en del. Men bara lite så det blir en runda nær jag kommit hem før att få tag på lite mer. Vinterjackan och skorna kænns mest akuta. Innan jag læmnade Nesodden sænde jag ett meddelande till Elin och frågade om jag skulle køpa mi en pølse på båten før nåt v ar jag tvungen att få i min innan vi skulle hoppa runt i butiker. Hon føreslog att vi skulle gå ut och æta tillsammans istællet och det ær ju inget man sæger nej till. Jag føreslog asiatiskt før att suget sedan onsdagen fortfarande satt i. Till slut landade vi på Oriental restaurant och jag bestællde en favorit; kyckling szechuan som var faaantastiskt god, riktigt spicy och perfekt smak. Så dær fick jag verkligen stilla mina cravings efter asiatisk mat. Avslutade gjorde jag med en Dry Martini som satt som ett smæck! :D


Såååå gott! :P

Inga kommentarer: