onsdag, oktober 26, 2011

Dan före dan före dan...

Nu har jag precis landat hemma efter en arbetsdag och en tur ut för att lämna frysvaror hemma hos Mari, som så snällt tar hand om dem i sin frys medan jag ska avfrosta min egen. Kristin kom med det eminenta förslaget att höra med vaktmästarna på jobbet om att få låna såna där bärband (eller vad det nu heter) för att lätta flyttningen på lördag, sagt och gjort. De har jag nu hemma. I dag ska jag också ta itu med adresseendring på Skatteetatens hemsida. Det måste göras senast 8 dagar efter flytt men går det att göra redan i förkant så ska jag göra det. Ikväll vankas det packning hemma hos mig men först måste jag få i mig nåt att äta för nu kurrar och knorrar magen högljutt.

Nu återstår det bara en knapp arbetsdag för mig innan det blir ett par dagar fri (flexledig fredag och flyttedag måndag), i morgon har jag en avtale i Oslo 11:45 sen drar jag hem till Elin. I morgon kväll ska vi avnjuta Melissa Horn på Sentrum Scene. Så underbart! Cirka kl.11 på fredag kommer flyttfirman till Elin och cirkusen drar igång på allvar. Vi räknar med att vara ute på Nesodden 2-3 timmar senare. Då ska vi ordna med övertagelse av huset med säljarna och få lite information om vattenmätare, hur/var man stänger av vattenutkastaren ute osv. På fredag kväll är det So Revival och vi har en liten tanke på att ta oss ut på det. Sen blir det hyfsat tidig hemresa till min lägenhet för att sova för sen drar flyttracet från min lägenhet igång ca. 10:30 på lördag förmiddag.

Sååå spännande, sååå intensivt och sååå kul!

Inga kommentarer: