onsdag, november 23, 2011

Julfester

December tenderar att vara en intensiv månad, såväl ting som ska göras som sociala sammanstrålningar. Angående fest så är det tre som vankas nu. Dels Helseavdeingens sista fest innan den avdelingen "går i döden" efter omorganisering, jag är en av de som sitter i festkommittén och vi har en del bus på G den 2 december - say no more ;) Visst har jag och Siri ordnat en söt invitasjon (jag älskar DJ-tomten):

Onsdag den 7 december blir det Fag&Fest, det är en begivenhet för alla anställda i kommunen. En stor fest med andra ord. Detta år blir det i det TOTALT nybyggda nya kommunehuset (Tangenten) här. Det är så pass nytt att vi till och med uppmanas ta med egen stol/kudde att sitta på ;)

Den tredje planlagda festen blir hemma hos oss med ett gäng vänner och rakfisk, fredag den 9 december. 

Jag ser dessutom fram emot en första julafton här, ett litet men naggande gott sällskap; nämligen jag, Elin, Walther och Øistein. 

Inga kommentarer: