tisdag, februari 14, 2012

Bloggeri, bloggera – men icke var da’!

Idag har jag haft ett litet ryck - jag får faktiskt såna ;)

- men jag känner lite på detta med bloggen, en saknad över att jag inte får ner saker på pränt nästan dagligen som förr. Den är en så bra källa när jag behöver gå tillbaka i tid och se vad som skett samt också en fin kanal att uppdatera de därhemma om vad som sker här på Østlandet. Å andra sidan så har jag varken ork, inspiration eller tid att lägga på bloggens om förr. I starten här levde jag jus om särbo, då hade jag mer egentid som kunde fördelas också på mitt lilla hjärtebarn bloggen. Nu lever jag som sambo, det sker ofta ting – och även om det inte gör det så uppskattar jag en kväll i soffan, prat med Elin, TV, Wordfeudande och att bara vara. När jag bodde i hybeln stod dessutom laptopen alltid framme, nu ligger den i en låda i TV-bänken – det bidrar också till att det blir lite mer av ett projekt att ”få fingrarna ur” och skriva lite. Ikväll är jag ju som sagt ensam hemma så då kan jag ge den lite utrymme. En period nu kommer det nog att bli stötvis bloggande; ibland mer, ibland mindre och ibland lite mer samlade och sammanfattande inlägg. Men döda den – det finns inte på agendan!

Inga kommentarer: