onsdag, december 13, 2006

En lucia med hostattack

Gårdagens julkonsert: Christmas Stars var mycket bra, skickliga artister, ett bra arrangemang och otroligt medryckande emellanåt. Stackars lucia bara som fick en hostattack under deras uppträdande - en mer lämplig kandidat till rethosta än en person med ljuskrona på huvudet fnns ju. Tyvärr fick jag inte höra Brolles fenomenala tolkning av "O Helga Natt" men Sara Löfgren gjorde den bra hon också. Vi var knappast ensamma på Hildursborg i går kväll, det är härligt när folk sluter upp då det händer något. Julkonserten har kommit att bli en tradition och planen är då att fortsätta besöka den i framtiden också.

(Första och tredje länken leder till NSD:s och Norrbottens Kurirens artiklar om konserten)

I natt har jag inte sovit bra alls. Jag hade svårt att somna och låg och vred och vände mig innan John Blund till slut kom på besök.

Nu väntar en ny arbetsdag och den ska jag ta tag i nu.

Inga kommentarer: