torsdag, februari 11, 2010

Heja EuroFlorist!

Mitt förra inlägg snappades upp av EuroFlorist och de var ytterst snabba med att ta itu med saken. Jag är imponerad!

Min mening med inlägget var inte att gnälla utan bara att konstatera att det inte blev som önskat. Mottagaren av blomman blev oavsett nöjd, även om min planerade bukett var en helt annan än den som levererades. Jag svarade på de frågor som ställts i kommentaren på mitt inlägg och det hela löste sig under dagen. Även här snabbt marscherat. Detta meddelande trillade under dagen:

Hej!

Nu har jag pratat med xxxxxxxx och de hade tyvärr gjort ett tekniskt fel med din beställning så produktbeskrivningen blev en helt annan när de skickade ut beställningen till floristen. Vi beklagar det inträffade och givetvis kommer vi att betala tillbaka hela beloppet för din order. Jag gör en automatisk återbetalning, det tar en till tre bankdagar innan pengarna syns på ditt konto. Det är ytterst sällan detta händer och vi beklagar att du blev drabbad.

Hoppas du får en bra dag!

PS. Vilken fin layout du hade på din blogg!

Vänliga hälsningar / Kind Regards
Anette


Jag förstår givetvis att det inte är säkert att man får en helt identisk bukett med den man beställt men nåt i samma stil är i alla fall önskvärt. Det är skönt att veta att detta inte är nåt som är vanligt förekommande (misstag kan ju ske) och att man faktiskt får en bukett liknande den man beställt via EuroFlorist.

Tack för er fina kundservice! :)

2 kommentarer:

EuroFlorist sa...

Hej igen,

Skönt att det löste sig, och som sagt vi beklagar misstaget!

Ha nu ett fint avslut på veckan!

/EuroFlorist

missj sa...

Tack tack...och detsamma! :)