söndag, oktober 08, 2006

En sån skön dag

Sov länge eftersom jag var ute och svirade i går. Det hela var en mycket trevlig tillställning med mat och dryck och sedan en krogsväng. Krogen känner jag mig dock lite mättad på, det får bli en lite paus från den nu. Efter en dusch och lite tillpiffning begav vi oss till sambons syrra som fyller 37 idag, gott fika och trevliga samtal. Det blev mycket prat om vår USA-resa och längtan tillbaka blev ju inte mindre...men vi har ju redan börjat smida nya planer. Så nu är det spara, spara, spara som gäller...

Vi har just kommit hem och pizza är på väg (oxfilérulle med vitlöksdressning för mig *mumma*), planen för kvällen är nu bara att ta det lugnt i soffan, kvällens film blir "Reeker"som är en skräckis, precis sånt som jag gillar! Sen om den visar sig vara nåt att rekommendera återstår att se.

Inga kommentarer: