fredag, oktober 13, 2006

Fredag den 13:e

Jag förstår inte, lade mig vid 22 i går kväll, somnade inte senare än vanligt men i morse var jag nästintill död när mobilen väckte mig. Jag antar väl att det är relaterat till mitt småkrassliga tillstånd. Nåja, nu är det fredag - och fredag den 13:e till och med, det sistnämnda påverkar mig dock föga eftersom jag inte är speciellt vidskeplig.

Snart är det dags för en kopp java! Hoppas att denna dag flyter på bra och hyfsat snabbt. Jag har ju en trevlig eftermiddag och kväll att se fram emot. När jag slutar ska jag och D ut och helghandla lite sen hem och laga en smarrig fredagsmiddag och öppna en flaska mumsigt vin till det, idag är jag verkligen sugen på en Castillo de Molina. Sedan vet jag ju att jag kommer att få sova i en renbäddad säng i natt. Det är så underbart!

Och grattis igen till en trevlig och välförtjänt löneförhöjning, hjärtat!

Inga kommentarer: