torsdag, oktober 12, 2006

Primärvårdsdagen

I dag har jag ägnat hela arbetsdagen åt föreläsningar och information på Primärvårdsdagen. Mycket intressant men även en del som oroar när det gäller (ev.) framtida förändringar i landstinget. Dessutom märker man ju att man inte är van att ägna en hel dag åt att sitta och lyssna, träsmak i baken och sedan känner man sig rätt slutkörd så här efteråt. Dessutom har jag dragits med rethosta mer eller mindre hela dagen, inte alls speciellt roligt när man sitter i en föreläsningssal med säkert 100 personer på plats *s*

Kvällen blir lugn, hade en promenad i åtanke men känner mig så himla trött, inte blev jag piggare efter middagen (idag blev det "smola" och smörgås - ett sånt kulinariskt mästerverk) Nej, det får bli en varm och gå dusch och sedan soffan.

Förresten så finns det återigen lite hopp när det gäller det där som jag tidigare beskrev som öken! *glad*

Inga kommentarer: