lördag, oktober 14, 2006

Mitt första försök att laga kroppkakor...


...pågår just nu. Det ska bli intressant att se resultatet av detta *s*.

I går efter middagen blev det "Idol"-tittande för min del, sedan kom A och D förbi och det blev en hel del surr och dryck. De åkte hem runt 12-snåret men jag tog mig inte i säng förrän 02:30-03:00 nån gång. Vaknade seg, som vanligt med ont i halsen - segheten beror nog inte bara på den latenta förkylningen utan även nattsuddandet och vinet.

Jag har haft en så effektiv och duktig sambo idag, han har putsat alla fönster. Syrran var förbi med en rulltårta för att fika och surra men vi var mitt uppe i detta med städande och fejande så hon stannade inte så länge, jag förstår henne. Förlåt att vi var så tråkiga, J! Vi får göra om det och göra det trevligare! Själv har jag fixat en ny vitkålssallad, den är mycket bra att ha i kylen - lätt att ta sig till maten och så håller den länge.

I kväll blir det soffa och film för oss. Och en massa tända ljus - som vanligt! :)

Inga kommentarer: