fredag, oktober 20, 2006

Och plötsligt blev det 1000 till!

Det känns som om det var nyss jag skrev att jag fått helg och nu är det dags igen. Veckorna rusar fram i ett skrämmande tempo. Min arbetsdag har inte varit så lång idag, jag har hälsat på i byn och hunnit landa en stund hemma innan D kommer hem. Dessutom har dagen genererat nästan 1000 kr till vår reskassa (gåva från mor och återbetalning av bilskatt). Jippie! Det behövs verkligen, för vi har en rätt massiv summa att skrapa ihop tills i september.

I kväll ska jag till vänner på middag, vin och trevligt umgänge. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli skoj! Nu måste jag bege mig in i duschen och piffa till mig lite...

...later!

Förresten, kul att se dig idag, P. Det är så himla sällan nuförtiden. Saknar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo det var trevligt å träffa dej också,var ju ett tag sen,men du vet ju varför!Saknar dej också....
/P