lördag, oktober 07, 2006

Sammanfattning

God mat, gullig syster, trevlig svåger, fantastiska syskonbarn....något svårflirtade dock *S*, smaskig dryck, intressant "Idol".... heja Markus! Har inte följt med tidigare men jag måste ju hålla på min kollegas släkting, som dessutom visade sig vara både duktig och fantastiskt charmig!

Sambon åkte på jourjobb precis lagom till middagen men kom tillbaka runt 22, han åt, vi pratade (mest jag och syrran) och vinade (bara jag och syrran), hennes gubbe hade fastnat i nån pokerturnering på nätet. Hemresan präglades av bra men allvarsamma samtalsämen...

Vill bara sammanfatta det hela som en mycket trevlig afton, naturligvis hade jag föredragit att ha Älsklingen närvarande också men ibland får man tumma på sina önskemål.

Nu ska jag krypa i säng och ladda inför den fortsatta lördagen som lär innefatta en del fönsterputsande - om vädret tillåter!

Natti!

Inga kommentarer: