söndag, december 31, 2006

Detta blir en utmaning!

Det var himla skoj att träffa Gunilla igen, trots att vi kan ses så sällan nuförtiden så känns det ändå som förr. Det är en underbar känsla. Vi åt pizza, drack vin, surrade, spelade yatzy och skrattade. Mycket trevligt. Hon åker tillbaka söderut på tisdag men jag hoppas ha möjlighet att åka ner nån gång också. Vi fick förresten vinna yatzyn varsin gång, även och jag spöade skiten ut henne med min vinst *s*!


Angående det här med nyårslöften, jag rukar aldrig avge några men har ett i åtanke idag faktiskt och det var något som jag och en kvinnlig "nätbekant" resonerade om i går. Vi är både ganska försiktiga personer som inte gärna dundrar på nya människor utan håller oss i bakkant och inväntar deras initiativ. Denna egenskap är inget jag gillar hos mig själv, jag önskar att jag vore mindre "blyg" och försiktig. Varför ska inte jag kunna börja prata med nya människor likväl som att sitta och invänta att de ska börja prata med mig? Jag och min bekant kom i alla fall överens om att vi båda ska försöka bli bättre på detta 2007, det känns som en stor utmaning men det skulle också vara otroligt bra om det hela gick i lås...

Inga kommentarer: