lördag, december 30, 2006

Nu tror jag att nyårsstassen är kirrad

Var på en trevlig tillställning i går kväll, Daniels morbror och hans kvinna gifte sig innan jul och bjöd till bröllopsfest i går. God mat och dryck. Till förrätt en toast med rökt lax och räkor, till huvudrätt dubbelmarinerad oxfilé, potatisgratäng och sallad och till dessert en smarrig cheesecake.

Idag har jag varit ut på stan en sväng och letat lite "bling bling" till morgondagens fest. Jag har hittat lite grejer så jag borde få ihop en nyårsstass. Jag tänkte försöka tupera upp håret lite och piffa i morrn, vi får väl se om jag lyckas eller om det slutar med att jag ger upp och har håret som vanligt *s*.

Nu ska jag göra mig redo för en promenad med Agneta så jag hinner det innan Gunilla kommer hit i kväll. Det blir pizza och en massa surr, vi har ju en del att uppdatera oss i när det gäller varandras liv. Jag har i alla fall fått veta att hon efter sin doktorsexamen fått jobb utanför Gävle och en heeelt ok (s*) lön.

Tjing, tjing!

Inga kommentarer: