tisdag, december 05, 2006

Jag vill ha ett kylskåpssovrum

Det är för tragiskt. Regn, plusgrader och halkbana. Vad är det för vinter? Ge mig lite snö och ljus nu. Solsken och gnistrande snö, tack! Detta var ju inte alls upplyftande att läsa. Inte detta heller!

Tisdag idag, blåmåndagen är förbi. Daniel blev tvungen att jobba över i går och kom hem först framåt nattkröken, håller tummarna att han slipper detta i kväll. Jag har sovit dåligt i natt, det har varit för varmt i sovrummet (tycker jag, inte min sambo *s*). Jag vill helst att det ska vara ordentligt svalt i sovrummet så att man får gosa ner sig under duntäcke och filtar. Mysigt! Sen kan jag ju erkänna att det är mindre angenämt att kliva upp på morgonen när golvet är iskallt - men det får man ta (tycker jag, igen *s*) Jag vädrar ju ständigt i sovrummet och det är inte ovanligt att temperaturen ligger på 8-9 grader där inne när det är dags att lägga sig. Häääärligt!

Inga kommentarer: