onsdag, december 06, 2006

Onsdag är en bra dag

Åh, jag har sovit så underbart gott i natt. Det måste bero på att det var 4 grader i sovrummet när jag lade mig *s* Jag tror dock inte på den temperaturen då termometern står på fönsterbrädan, alldeles intill det öppna fönstret.

Onsdag, så skönt! Idag vänder arbetsveckan mot den bättre halvan. Min arbetsgivare brukar ge oss en halvdag till julklappsinköp, så även detta år. Jag kommer nog att ta ut denna halvdag i morgon när jag gjort 4 timmar. Fredag är min lediga dag denna vecka, på förmiddagen bär det av till Piteå. Först lunch på hotellet sedan ska sambon på skyddsdag med sin arbetsgivare och under tiden åker jag och svärmor in till stan för lite (fönster)shopping. Åter till havsbadet efter detta för öl, smörgås och tal av chefen och senare på kvällen blir det middag, show och dans. På lördag skulle jag bara vilja dega, bara vara, inte ha några planer alls. Vi får se hur det går med det.

Jag har lovat yngsta syrran att vi ska ut på stan och kika på klappar i eftermiddag men regnvädret gör ju inte att man lockas ut precis. Fortsätter det att strila så kommer jag nog att föreslå att vi skjuter på det hela.

OBS: jag får förresten inte glömma att bättra på hårfärgen i morrn så att man är representabel på fredagens julfest.

Inga kommentarer: