fredag, januari 05, 2007

Att det kan vara så svårt att sätta sprätt på pengar

Hade ett långt sängsamtal med Daniel om sensommarens/höstens semester. Vad vi har svårt att bestämma oss. Öst eller väst? Jag tror att vi i alla fall klubbade att gå till resebyrån med två förfrågningar, båda handlar om att modifiera tidigare förslag litegrann.

Idag är det jobb till 12 som gäller, sen lunch på stan med Daniel. Tydligen får vi flexa till lunch eftersom "bygget" stänger (det är ju afton idag). Jag tror nog att även jag gör det, det brukar vara ganska dött här såna dagar.

Jag har tre presentkort att ta itu med, två försökte jag sätta sprätt på i går men det var inget som kändes direkt så där "YES!" så jag avvaktar. Det tredje har jag inte ens försökt sätta spätt på ännu, i tanken har jag helt klart för mig vad pengarna ska gå till. Om de sedan räcker var en annan femma. Funderar på att gå och ta reda på detta nästa vecka.

Avslutar med lite klokord, riktade till a certain someone...

D, vi måste vara rädda om varandra. Alltid värna om varandra och vår relation. Den är prio ett i en smågalen värld. Vi får vara lite vaksamma och uppmärksamma på element som kan bli destruktiva. Jag vill vara med dig - alltid, alltid!

Din, J

Inga kommentarer: