måndag, januari 15, 2007

Ensam

Brrr, idag är det kallt. -21 grader var det i morse när jag gick till jobbet. Skönt att man kickat igång måndagen nu.

Jag lyckades missa varenda regional nyhetssändning igår, tydligen syntes D i flera inslag. Typiskt! Det hade ju varit roligt att se. Jag försökte se inslaget på SVT:s hemsida men det ville inte fungera. Jag har i alla fall köpt NSD där de har en artikel om gänget som drog iväg i går. De har en hel del jobb framför sig nu, stormen har ju orsakat en hel del skada på elnätet där nere. Det ska bli intressant att se hur länge de måste vara borta. Jag kände mig ovanligt ensam i går, jag tycker som sagt om egen tid och tycker att sådant är otroligt viktigt men i går kände jag mig för bedrövlig. Söndag kväll ska vi ju ha vår mys-film-kväll i soffan. Jag plöjde två filmer på egen hand i stället, "Den vita massajen" och en B-film (på 5:an tror jag det var). Lagom lättsamt!

Jag funderar på att ta veckans lediga dag i morgon, jag skulle behöva baka inför min födelsedag på onsdag. Lite fika är ju bra att ha i beredskap även om jag inte tycker att 31 är något att fira.

Kram från ett kyligt norrbotten!

Inga kommentarer: