tisdag, januari 02, 2007

Nu tar vi itu med 2007!

Tänka sig, jag överlevde nyårsfesten också om än det var på gränsen *s* Tack för ett strålande initiativ Maria, Leif, Elisabet och Lasse. Kul fest, blandade människor i olika åldrar. God mat. Trubadur. Lyckat må jag säga. Daniel gjorde det bra och stod ut nästan till klockan 01, nykter bland en massa fulla främlingar. Själv var hemma först runt 4-snåret i går morse sen ägnades resten av dagen åt återhämtning. jag kan verkligen må APA om det vill sig illa. Tack Jill för att du kom förbi som en räddande ängel med en bakismelon åt mig *s*

Nu är det vardag igen, julhelgerna är över. Jag är ledig idag och det känns fantastiskt skönt, kommer nog att vara det i morgon också...

Dags för lite smink så att man blir människa igen och sen ska jag fly iväg till Salem en stund.

Nu tar vi itu med 2007!

Inga kommentarer: