torsdag, februari 15, 2007

En sån man!

I går när jag kom hem från jobbet möttes jag av en nyklippt, finklädd och toksnygg sambo (det är han i och för sig alltid) i en nedsläckt lägenhet, mängder av tända ljus och vår egenkomponerade "hjärteskiva" (vol. 1) på angenäm volym. På bordet stod en solitär, ett ark med utdrag ur vackra låtar och ett paket, i detta fanns ett vackert italienskdesignat halssmycke (lägger ut en bild sedan). Inte nog med allt detta, min älskling hade även köpt en flaska gott rioja och bjöd sedan på smarrig mat. Fantastiskt! Du är ju helt enkelt bäst!

Tyvärr blev jag helt slut efter uppvaktning, vin och mat, det var smågalet på jobbet i går. Fullt upp hela dagen. Hembesök varvat med adminsitrativa åtgärder på kontoret, telefonen ringde och folk knackade på dörren - allt på en gång. Snurrigt i huvudet! Tröttheten slog till när jag hunnit landa hemma. Dagen idag ser inte mindre intensiv ut...

Återigen TACK för allt Daniel!

Inga kommentarer: