fredag, februari 23, 2007

Jag är ilsk, ond och allmänt otrevlig

Ont i magen, en underliggande och spirande irritation. Jag känner verkligen hur lättriggad jag är - ett litet tryck på fel knapp så exploderar jag! Eller, fullt så illa är det inte men jag känner mig otroligt lättretlig och är långt ifrån på mitt allra ljuvligaste humör.

Jag tycker om att prata strunt med gamla och nya bekanta på diverse communitys och såna här dagar borde jag egentligen logga ut och lägga ner ett tag. Jag kan knappt vara trevlig, det är nästan så att jag inte ens klarar av ironi/sarkasm och humor - något jag annars uppskattar. Jag ser fel i det mesta och i de flesta som tilltalar mig *s*

Dessutom känner man sig extra plufsig, svullen och sunkig. Lite extra blek är jag dagen till ära också.

Visst låter jag som en toppentjej?

Tro mig, jag är faktiskt inte så hemsk som det låter ovan. Det är bara "den tiden i månaden" och hos mig tar den sig uttryck i irritation, ilska och lättretlighet.

Nu ska jag försöka bli snäll....*s*

Inga kommentarer: